loading...
انچه خود داشت زبیگانه طلب می کرد
ستاره بازدید : 74 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

دعاي قاموس - دعاي طلسمات و تسخيرات



به نام خداوند بخشنده و مهربان
خدايا! مرا در لجه درياي احديت خودت داخل نما و در درياي وحدانيت خودت غرق نما و قوه اقتدار مرا به قدرت فردانيت خودت قوي نما تا آنکه به فضاي رحمت واسعه تو درآيم درحالي که از آثار حمايت تو برخوردارم واز تو هيبت زيادي در من ظاهر شود و از عنايت و تعليم وتزکيه تو به عزت برسم و نيز بپوشان برمن لباس عزت و مقبول درگاهت نما و پيمودن راه وصالت را براي من آسان نما و سرم را به تاج کرامت و بزرگي سرافراز نما و بين من و دوستانت در دنيا و آخرت دوستي برقرار نما و روزي من نما از نور اسمت هيبت و جلالي که دلها و روانهاو همه جانها براي من مطيع و خاضع شوند، اي آنکه همه گردنکشان دربرابرت خاضعند و اي کسي که گردن کشان در برابرت ذليل است و ملجا و پناهي از تو جز به سوي تو نيست و کمکي جز بوجود تو نيست و اعتمادي جزبرتو نيست. اي خدا! مرا از شر حسودان و ظلمت شرمعاندان دورنما و رحم نما بر من که زير سراپرده هاي تو درآيم. اي کريم کريمان عنايت فرما و مرا در انجام آنچه رضاي توست نيرومند ساز و باطن و قلبم را به معرفتت به طرق سلوک روشن نما.
الهي! چگونه از درگاه تو محروم بازگردم درحالي که با يک جهان اطمينان بر تو بدرگاهت آمدم و چگونه تو مرا از عطايت مايوس خواهي نمود در حالي که مرا بدعا امرنمودي و حالا به درگاهت روي نمودم و به تو پناه آورده ام. خدايا فاصله انداز بين من و دشمنانم همانطور که فاصله کردي بين دشمنانم ، چشم آنان را از من بپوشان که تو آن خداي يکتا هستي ، قسمت مي دهم به جلالت که به هر که بخواهي عنايت مي کني و به هر که با تو به راز و نياز آيد، اي خداي زنده و پاينده ، اي ذات با جلال و بزرگوار، و درود فرست بر محمد(ص) و آلش که آقا و نبي ماست و برهمه اهل بيت که پاکيزگان عالمند.


آمين
دعای طلسمات و تسخیرات !
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 556
  • بازدید ماه : 556
  • بازدید سال : 2,376
  • بازدید کلی : 122,188
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید